pairon.pngHalló! Pénteken meglátogattak minket Rokon és Pali!!! Tök jó volt, mert elmentünk erre-arra este. Meg rendeltünk pizzát!:D Olyat, amilyet csak én szeretek!:D Meg szereztünk ingyenkorsót!:D (ja, Rokonnak tartozok 2 csokival, fogadtunk:D!!!) Szombaton meg fergeteges buli volt nálunk!:D Jöttek Rokonék és Rokon Palival, ettünk birkapörköltet meg nyuszit. Olyan meleg volt, h a fiúk állandóan vizeskedtek, csomószor tetőtől talpig vizes voltam.:D Délelőtt meg vettem 2 új rúzst, Manhattan 34T, a narancssárgás színű, a másik meg 46M, az pedig barnás-vöröses. Dmben le volt árazva. A 46M színe a papíron lévő lenyomaton az igazi, a számon nem sikerült úgy lefényképezni, h visszaadja az igazi árnyalatát. Amúgy Mézivel voltam soppingolni, közben nagyon sokat rehegtünk.:D
A héten vizsgáztam, holnap is megyek.:( Most nem is írok sokat, mert tanulnom kellene még. Tegnap meg vettem magamnak egy vizsgázós ruhát, már alig várom, h felvehessem!!!:D... Majd leszek még!

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr164588758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása