RUZSAIM.pngHahó! Mostanában a körmöm nem nagyon szoktam kifesteni a mosogatás miatt, úgyis lekopna.:( Inkább a rúzsok lettek a mániáim:) Most is rendeltem egyet az Oriflame-ből, 5 csillagot kapott, úgyhogy kipróbálom. Ebben a hónapban Manhattant vettem, most az a kedvencem!!! Tök jó lilás színe van. Tartós és krémes. Kell még több szín belőle! Az Alverdével meg csalódtam, nem a színe miatt, hanem az állaga... jó rossz:D 
Na de evezzünk más vizekre:D Még a Miss Sporty körömlakkról szerettem volna írni, DM-ben kaptam pontokért. Néhány hétvégén már használtam. Tetszik, hogy gyöngyház színe van, zölden-rózsaszínen csillog, ami a fényképen nem látszik sajnos, mert kínai mobilom van:D Amúgy magamtól sosem vettem volna ilyen lakkot, de ha már van, akkor használom. Egész jó.doklgo.pngmisssp.png

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr954557531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása